Ritem skupine otrok med 3 in 6 letom
Pri izvajanju vseh dejavnosti damo otrokom možnost, da se sami priključijo dejavnosti v svojem lastnem tempu, to je pomemben pogoj za razvoj inovativnost in voljo do lastnega ustvarjanja ter veselja do dela.
Ni pomemben rezultat, temveč delo samo. Odrasli pa smo dolžni delo tako pripraviti, da se material ne uničuje. Izdelke lahko potem koristno uporabimo, pri izdelavi je vzgojitelj zgled kako se lahko nekaj skrbno naredi do konca. To so lastnosti in sposobnosti pomembne za kasnejše življenje. S takšnim načinom, vplivamo na dober razvoj samostojnost, samoiniciativnosti ter krepimo dobre socialne navade kot so potrpežljivost, hvaležnost, kreativno reševanje konfliktov, radodarnost, pomoč in sodelovaje itd.
Dejavnosti se vsak dan ponavljajo v enakem zaporedju, s tem otrokom omogočimo spontano, ne stresno ter samoiniciativno vključevanje in zadostno število ponovitev, da lahko otroci vsebine usvojijo na vseh nivojih svojega delovanja.
Otrokom damo dovolj časa in kreiramo umirjeno vzdušje s tem, ko sami delamo umirjeno in zbrano, brez ihte ali površnosti.